maandag 11 februari 2013

Easelkaart

Hallo allemaal,

Bedankt iedereen voor de leuke reacties op mijn vorige kaarten en welkom Leny. Leuk dat je mijn blog gevonden hebt.
Vandaag kan ik jullie mijn eerste easelkaartje laten zien. Ben er wel een paar uurtjes mee bezig geweest maar ben wel tevreden met het resultaat.



























Gebruikte materialen:
- papier van Magnolia en Maja Design
- bloem is een DooHickey van Magnolia
- creatable LR0240, LR0241, LR0153, LR0227 van MD
- Nestabilities labels 10
- Memory Box Flutter Vine
- verder nog afgewerkt met roosje, stickels, letterpons en Perlen pen
- Tilda is ingekleurd met copic markers

Deze kaart mag met volgende challenges meedoen:
- Krea2day (easelkaart)
Time for Magnolia Challenge (alles mag)
- De Creatieve Zebra (bingo) Valentijn/blingbling/die/cut
- Dutch Magnolia Lovers (Valentijn)
- The Dutch Magnolia Chickies (binnenkant bewerken)
- Magnolia Down Under Challenges (love-is-all-around-us)
Divas by Design (winged-things)
- Inky Chicks (valentine-or-anniversary)

Oh ja, nog even dit: elke twee maanden is er een creatie challenge op de site van de Nederlandse Kaartenuitdaging. Nu ben ik afgelopen vrijdag tweede geworden bij deze challenge. Superblij was ik toen ik mijn naam zag voorbijflitsen. (Prijs set van 3 digi's)

Bedankt iedereen voor jullie bezoekje en een fijne dag nog.

Groetjes,
Nans




21 opmerkingen:

  1. Hoi Nans,

    Prachtige Easelcard en gefeliciteerd met je prijs..
    Succes met je challenges..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaart heb je gemaakt, gezellig dat je meedoet met onze challenge bij TFMC!
    Veel succes,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowwwwwwwwww wat eeen prachtige easelkaart heb je gemaakt Nans, leuke kleuren. Bedankt voor je deelname bij TFMC. groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Nans, heel goed gelukt! Ik heb eigenlijk nog nooit zo'n kaart gemaakt. Steeds als ik ze zie denk ik moet ik ook eens maken, maar het is er nog niet van gekomen. Hij is echt prachtig!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je prijs, zo leuk is dat he?
    Je easelkaart is geweldig mooi geworden, mijn complimenten, de kleuren zijn heel mooi samen.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely Tilda easel. I just made my first one last week!
    Thanks for stopping by and joining in the Diva's challenge this week.... best of luck and hope to see you again soon!
    Rina ~~DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi, oh how sweet!! Adorable image and a gorgeous card.

    Thanks for joining in with us this week at Divas by Design.

    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterende easel kaart met leuke details erop
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart! Zoveel leuks te zien.
    Bedankt voor het mee doen bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Nans, dank voor je lieve berichtjes op mijn blog...heb me meteen bij jou ook als volger aangemeld, want ik zag hier zoveel prachtigs voorbij komen.
    Deze easel is een waar kunstwerk zeg!
    En proficiat met je prijs!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet met de DMCC, groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful! Thanks for joining in at MDUC
    Hugs
    Karen
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Nans,
    Wist niet wat een easelkaartje was. Maar het ziet er beeldig uit. Wat een werk Nans.
    Bedankt voor je reaktie op de kit. Ik bol altijd de plaatjes, zelfs de stansjes. Noch uit de pergamanotijd denk ik. Dus die kleine friemels kunnen er dan niet achter, krijg ik niet het effect wat ik wilde bereiken met kit.
    Ik ga morgen maar weer een dure kit kopen, scheelt misschien. Het was wel zonde van mijn werk.
    Maar ik heb dat ook wel eens gehad met dubbelzijdigtape. Gaf op de kaart achterop vieze strepen.
    Dacht eerst dat het aan het karton lag. Maar vandaag bij Co ander karton gebruikt en het was net eender/ Gelukkig kon ik alles verwijderen , heb alle stansjes opnieuw gedraaid en ze er toen met Olbalijmstigt bovenop geplakt na terugzetten.
    Nu is die mooi geworden, maar heel zwaar.
    Jammer.
    gr en succes Leny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Nans, prachtig mooie easelkaart heb je gemaakt en bedankt voor volger te worden bij mij ben nu ook bij jou volger geworden zo missen we ook niks van elkaar.

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Nans
    Leuk dat je mijn volger bent geworden
    jij hebt ook een prachtige kaart gemaakt
    ik ga je ook volgen hoor
    Gr Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie easelkaart heb je gemaakt, Nans en de rest mag er ook zijn. Ben gelijk lid geworden. Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. gorgeous card love the shape thanks so much for joining us at MDUC this week
    hugs sara x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super mooie easelkaart zeg !!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie easelkaart, mooie kleurencombinatie.
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij DML, maar je doet aan teveel challenges mee, je mag aan max. 5 challenges meedoen. Jammer, want het is echt een plaatje. Hopelijk zien we je weer terug bij onze volgende challenge!

    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen